דואר אשקלון – היחידה המרכזית אשקלון סניף מספר 210

דואר ישראל אשקלון

סניף דואר ישראל היחידה המרכזית אשקלון (Ashkelon Central Branch) מספר 210

כתובת: הרצל 18, אשקלון, 7860117

טלפון: 171

הסניף המרכזי של דואר ישראל באשקלון, הממוקם ברחוב הרצל 18, מספק מגוון רחב של שירותי דואר ופיננסים לתושבי העיר והאזור. הסניף מציע שירותים כגון משלוח וקבלת חבילות, שירותי בנק הדואר, העברת בעלות רכב, והנפקת רישיונות נהיגה.

שעות פעילות הסניף

יוםשעות פעילות
ראשון08:00–20:00
שני08:00–13:30
שלישי08:00–20:00
רביעי08:00–13:30
חמישי08:00–20:00
שישי08:00–12:00
שבתסגור

שימו לב: ייתכנו שינויים בשעות הפעילות. מומלץ לבדוק את השעות המעודכנות באתר הרשמי של דואר ישראל או בטלפון 171.

זימון תור מראש – "תור בקליק"

כדי לשפר את חוויית השירות ולהפחית את זמני ההמתנה, סניף אשקלון מציע את שירות "תור בקליק" המאפשר ללקוחות לקבוע תור מראש. באמצעות זימון תור מקוון, ניתן לבחור את היום והשעה הנוחים לכם ולקבל שירות ללא המתנה ממושכת.

כיצד לקבוע תור:

  1. באמצעות האתר הרשמי:

    • היכנסו לאתר דואר ישראל.
    • בחרו באפשרות "זימון תור".
    • בחרו את סניף אשקלון (הרצל 18) ואת השירות הנדרש.
    • בחרו את התאריך והשעה המועדפים ואשרו את התור.
  2. באמצעות אפליקציית דואר ישראל:

    • הורידו את האפליקציה מחנות האפליקציות.
    • התחברו ובחרו באפשרות "זימון תור".
    • בחרו את סניף אשקלון והשירות המבוקש.
    • קבעו את התור בהתאם לזמינות.
  3. באמצעות מוקד טלפוני:

    • התקשרו למספר 171.
    • בקשו מנציג השירות לקבוע תור לסניף אשקלון עבור השירות הנדרש.

יתרונות זימון תור מראש:

  • חיסכון בזמן: הגעה לסניף בשעה שנקבעה מראש ללא המתנה ממושכת.
  • תכנון יעיל: אפשרות לבחור את המועד המתאים ביותר בהתאם ללוח הזמנים שלכם.
  • קבלת תזכורות: קבלת תזכורת לתור שנקבע באמצעות הודעת SMS או דוא"ל.

מידע על נגישות הסניף

הסניף שואף לספק שירות נגיש לכלל הלקוחות, אך יש לשים לב לפרטים הבאים:

  • חניית נכים: אין חניה ייעודית לנכים בקרבת הסניף. מומלץ לבדוק אפשרויות חניה נגישות בקרבת מקום.
  • הנמכת מדרכה: המדרכה המובילה לכניסה לסניף מונמכת בהתאם לתקנים, ומאפשרת גישה נוחה.
  • הדרך אל היחידה ומכשולים בדרך: הגישה לסניף חלקה וללא מכשולים, מה שמאפשר תנועה נוחה.
  • הפרשי גובה בדרך ובכניסה: אין הפרשי גובה משמעותיים, מה שמקל על כניסת לקוחות עם מוגבלות בניידות.
  • כניסה ליחידה: הכניסה רחבה ונגישה, מתאימה למעבר כיסאות גלגלים.
  • לולאות השראה: אין לולאות השראה בסניף. לקוחות עם לקויות שמיעה מוזמנים לפנות לצוות לקבלת סיוע.
  • עמדה לקבלת מספר לתור: העמדה נגישה וממוקמת בגובה המתאים לשימוש כל הלקוחות.
  • עמדה נגישה: קיימת עמדה נגישה בישיבה, המיועדת ללקוחות הזקוקים לכך.

הסניף המרכזי באשקלון מחויב למתן שירות איכותי ונגיש לכלל הלקוחות. למידע נוסף או לשאלות נוספות, ניתן לפנות לסניף בטלפון 171.

המידע עזר לך? אפשר לשתף!

מחפשים מידע נוסף?

error: Content is protected !!